NE, pribor ni kompatibilen z drugimi proizvajalci. Ves pribor paše samo na Lavorjeve čistilce, ne glede na model- hobi program.
V kolikor vodni vir, na katerega je aparat priključen nima dovolj močnega pritiska (cca 3 bare), obstaja možnost, da čistilec ne bo deloval pravilno, ker ne dobi zadostne količine vode v črpalko in posledično ne ustvari dovolj pritiska.
Visokotlačni čistilec ne more črpati vode iz zbiralnikov vode, ki nimajo lastne črpalke, ki bi proizvajala ustrezen pritisk.
Vsi Lavorjevi hobi čistilci imajo aluminijasto črpalko, modeli v 6. razredu kakovosti celo medeninasto.
Pribor, kot so pištola, sulica ter cev je potrošni material in se z leti obrabi. Potrebno je kupiti nov pribor.
Najpogostejši razlog za to so obrabljena vodna tesnila, počena čerpalka, umazani ventili. Čistilec je potrebno odpreti in preveriti stanje naštetih možnih napak. Priporočamo obisk pooblaščenega servisa. Spisek serviserjev najdete na naši spletni strani.
Postopoma odstranjujte dele visokotlačnega čistilca in preverite delovanje brez tistega dela.
PRIMER: če visokotlačni čistilec ne deluje pravilno, snemite najprej sulico iz pištole in vklopite čistilec. Če bo ta deloval normalno, je sulica vzrok. Če se bo napaka še vedno pojavljala postopoma odstranite še pištolo in nazadnje cev. Če napake še vedno ne boste odkrili, je vzrok najverjetneje v notranjosti visokotlačnega čistilca in bo potreben obisk pooblaščenega serviserja.
Izpraznite vodo v pištoli. To storite tako, da cev iztaknete iz pištole in pritisnete na sprožilec ter počakate, da vsa voda izteče iz pištole. S tem preprečite nabiranje vodnega kamna v pištoli ter morebitne poškodbe.
Odvijte cev iz visokotlačnega čistilca, v kolikor ga uporabljate občasno in izpraznite vodo iz cevi, da se v njej ne nabira vodni kamen.
Visokotlačni čistilec posušite v kolikor se je med uporabo zmočil in ga pospravite v suh prostor s temperaturo višjo od 5°C. Nižje temperature lahko povzročijo to, da voda v črpalki zmrzne in poškoduje aparat.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu,
- z nakazilom na račun upravitelja Itehnika d.o.o. po ponudbi/predračunu,
- s splentnim plačilom s kreditno kartico
Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno oziroma mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Hobi aparati so namenjeni krajši uporabi do približno 30 minut (dolžina delovanja aparata se lahko razlikuje med hobi visokotlačnimi čistilci zaradi različnih motorjev), ki ji mora obvezno slediti premor cca 10 - 15 minut. Tako aparatu omogočimo, da se deloma ohladi in se ne pregreva.
Garancija na HOBI izdelke Lavor velja 2 leti.
Garancija na vse čistilce s toplo vodo ter kompleten profesionalen program od Lavorja, traja 1 leto.
Sami lahko preverimo čistočo sulic, pištole ter cevi. V kolikor je vse čisto in je problem še prisoten, se obrnemo na pooblaščen servis.
Preverite ali je šoba na koncu sulice prehodna. To storite tako, da s tanko žičko ki ste jo prejeli zataknjeno na sulici, podrezate v luknjico na koncu sulice in tako odstranite morebitne trde delce.
V kolikor se aparat po 15 – 20 minutah ugaša, to pomeni da se motor pregreva in ga varnostno stikalo ugasne. Najpogostejši vzrok je neustreznost omrežja oziroma uporaba napačnega podaljška. Poizkusite priklopiti aparat v drugo vtičnico. V kolikor je priklopljen na podaljšek, mora biti ta debeline vsaj 2,5 mm2 (dolžina podaljška do 20m), oziroma 4 mm2 če je podaljšek daljši od 20m. V nasprotnem primeru se lahko aparat pregreva in ugaša.